POLITYKA JAKOŚCI CENTRUM MEDYCZNEGO BIEŃKOWSKI
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne BIEŃKOWSKI przykłada szczególną uwagę do wysokiej jakości usług oferowanych pacjentom.
Centrum Medyczne Bieńkowski to nowoczesny Zakład Opieki Zdrowotnej specjalizujący się w zabiegach z zakresu:
· chirurgii plastycznej,
· chirurgii ogólnej,
· chirurgii ręki,
· medycyny estetycznej,
· ortopedii,
· medycyny regeneracyjnej,
· ginekologii.
Środowisko, w którym C. M. Bieńkowski stara się osiągnąć swoje cele to klienci, dostawcy, personel medyczny, urzędy, otoczenie społeczno-kulturalne oraz inni zainteresowani rozwojem naszej firmy.
Cele te osiągamy przez:
· wysokie i stale rozwijane kwalifikacje pracowników, ich świadomość i pełne zaangażowanie,
· staranny dobór dostawców usług i materiałów medycznych,
· opiekę i staranny monitoring wszystkich procesów realizowanych w Centrum,
· stworzenie przyjaznej atmosfery i warunków w jakich świadczone są usługi medyczne,
· wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015.
Polityka Jakości jest zobowiązaniem Centrum w stosunku do pacjentów i pracowników do zagwarantowania warunków formalnych, merytorycznych oraz finansowych, dla uzyskania zadowolenia z wykonanej usługi medycznej. Naszą wolą jest ciągłe doskonalenie systemu jakości i systematyczne umacnianie naszej pozycji na rynku.
Polityka jakości Centrum jest okresowo przeglądana pod względem jej ciągłej przydatności.
Kierownictwo Centrum zapewnia, że polityka jakości jest zrozumiała i wdrożona oraz że są zapewnione środki na jej realizację.
Dyrektor Centrum: Wiesław Bieńkowski
Data: 12 lipca.2018 r.